söndag 17 juni 2007

Vet ni?
Ibland undrar jag om jag är riktigt klok. Om jag inte håller på att bli galen. Fast det påstås att det främsta beviset för att man inte är galen är att man ställer sig den frågan.

Jag har en text som jag funderat på att publicera nu ett rätt bra tag.
Men jag vågar inte.
Kanske någon gång i framtiden... om jag litar på er i tillräckligt stor utsträckning.

Helgen har varit trevlig. Träffade pojken - massa mys. Pluggade. Mattemattematte. Jag gillar matte. Trig ftw!

Jag borde städa. Mycket borde. Katt kommer imonn. Måste ha städat tills dess. Men jag har hela morgondagen på mig. (Jaja, jag vet. Procrastinators meeting postponed 'til tomorrow.) Jag skjuter alltid upp en massa saker.

Ibland undrar jag om jag är galen, eller om det är normalt att vara som jag är.
Jag borde se till att bli undersökt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!