fredag 15 juni 2007

Typiskt Bra

Idag har varit en bra dag. Mycket bra dag faktiskt. Fast tekniskt sett var den igår...
Men eftersom jag inte sovit för dagen än så är det fortfarande torsdag i min verklighet.
Det är så praktiskt med egna verkligheter, ty i dem kan man göra som man vill.

Jag sov länge i morse, men inte för länge. Jag var uppe innan 1200.
Sen träffade jag Em på stationen i Lund, och löste in vissa bussbiljetter.
Sen gick jag och Em till Arimans och åt varma baguetter med mozzarella och annat gott på.
Och så träffade vi Biran.
Trevligt, tervligt. Fick snackat lite med honom, sen begav vi oss hemåt. Eftersom Em fått nackspärr hjälpte jag henne att bära. Vi hamnade i soffan hemma hos henne, och började pågrund av traditioner och dålig vana titta efter det sämsta som vi kunde hitta på TV. Dawsons' Creek blidde det. Tätt efter kom Glamour. Fast Days' of our lives' vinner vilken tävling som helst om sämsta tänkbara på TV.

Sen, pågrund av en bråkande mobil så blev jag sen till Eldsjälsträffen på Ribban, men kom dit. Och hade fruktansvärt trevligt. Kom hem för ett litet tag sedan. Hem till pasta och ostsås och mor tittandes på Bones.

Mitt liv är väldigt sympatiskt just nu.
Och sympatiskt är nog det mest sympatiska ord jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!