torsdag 28 juni 2007

Städning.

Ja, jag erkänner utan omsvep. Jag är urusel på att städa. Inte så mycket för att jag inte kan som för att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt.
Därför blir det inte städat speciellt ofta på mitt rum.
Nu verkar det dock som om rummet onekligen kommer att bli åtminstone lite städat...
Katt verkar ha bestämt sig för att "den där förbannade bokhyllan SKA gå in på ditt rum".
Så nu ska det möblas om. Och för att kunna göra det måste man städa.
Dock verkar vi ha en rätt bra definition på att städa båda två.
Ingen av oss vill faktiskt se hur det ser ut under min säng, aka. Det kan bli lite småsvårt att flytta på sängen...
Fast Katt kom på idén för hur vi skulle göra.
Hon flyttar lite på sängen, och sveper in allt som blottas under den igen. Och upprepa.
Yay för det!

And if you stay tunes, you might hear about me and my poor toe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!