fredag 29 juni 2007

Min stackars tå och jag.

Igårnatt förstörde jag min stackars tå.
Den slog i något, enligt Katt var det dammsugaren som tyckte det skulle vara roligt att frontalkrocka med min lilltå, enligt mig så slog något i min lilltå, men jag vet inte vad.
Den stackars lilla tån har en blodblåsa mitt fram, ett stort skärsår uppe på, och nageln är helt blå pga. blödningen under den.
Den svider och värker och är allmänt imobiliserad. Och igårnatt var den troligtvis full också, med tanke på mängden sprit som användes för att rengöra den.
Jag har en stark misstanke om att min tå måste investera i en ny nagel. Inte kul alls kan jag meddela.

Jag är trött igen. Och jag vet inte varför jag inte bara återgår till mitt gamla behagliga liv då jag inte behövde bry mig om något eller någon annan än mig själv.
Det finns fördelar med att vara ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!