söndag 10 juni 2007

Sommarvärme, barfota, picknick.

Den här helgen verkar utveckla sig till att bli jävligt bra.
Och det tycker liten Inya är trevligt.
Hela sommaren verkar utveckla sig i positiv riktning.
Och det tycker liten Inya är Riktigt Jävla Jättebra
TM!
Liten Inya behöver en bra sommar. Så det så.

Det är varmt. Äckligt varmt. Flyta bort varmt. Det gillar jag inte riktigt, men det går ändå. Man kan sitta i underkläder i källaren, det funkar. Inte för att jag faktiskt gör det, men i alla fall...
Jag och pojken var på picknick igår. Mackan var fruktansvärt inte-god, och juicen var inte juice. Den var TRÖGFLYTANDE till följd av mängden fruktkött i den! Jag tror de hade vräkt ner en massa apelsiner i en mixer, utan att skala dem först, och sen hällt ner resultatet i min juiceflaska.
Faktiskt.


Sen kom vi hem. Och så spelade vi Sims 2 i många timmar. Rätt kul. Trot eller ej.
Och katten Inya är fullkomligt bedårande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!