onsdag 28 oktober 2009

Trött

Jag har ingenting att säga egentligen.
Det känns som om jag inte har något att göra, men det har jag. Å det bestämdaste.
Jag hade kunnat göra error analysisläxan, och vara klar med det. Eller så hade jag kunnat läsa på astron. Eller pluggat inför midterms nästa vecka.
Men orka.

Jag är så trött. Det kan ha med språket att göra.

Spelade spel, GiftTrap. Roligt spel, som jag borde ta med hem.
Jag är snabb att pegga vad folk tycker och tänker, tydligen är det knepigare för andra. Komplex Inya är komplex.
Owen håller på att transformera Inya till en helt normal sverokare (ironic juxtaposition is ironic) som faktiskt spelar spel. Hans föräldrar äger en spelbutik. Häftigt! *tycka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!