söndag 4 oktober 2009

LGBT Society och resor i buss

Idag har en Första gången inträffat. Jag hängde på LGBT Society till Scribes, en gaybar nere i stan. Det var trevligt, om än högljudt. Men jag tror att jag har träffat lite folk som jag kan komma att tycka om. Taru, från Finland, som pratar som mumintrollet, Jon, som påminner om Ramtin och som jag tycker om bara därför, och hans pojkvän, vars namn jag inte uppfattade men som ser ut som Gunnar och dessutom går mitt program. Lysande.

En hel hög med Johnnies, och en Justin som gillar språk och ska till Sverige på semester med sin pojkvän. Emma som är stor och snäll och full av energi, David som har morotsrött hår och på sin namnskylt hade titeln "Head Gay". Det var roligt.

Och jag tycker att det är så skönt att vara i en miljö där väldigt lite är konstigt.

Egentligen skulle vi vidare till Girls And boYs på en av nattklubbarna, men Taru ville hem och jag ska upp tidigt, så jag gjorde sällskap med henne till Campus. Av lika delar hennes önskemål och mig användande henne som en ursäkt. Jag får väl följa med på nattklubben någon annan gång.

Idag har varit en bra dag. Men nu har jag huvudvärk, har tagit en Alvedon och bäddat ner mig. Ska strax sova, ty jag ska upp tidigt imorgon och åka till Faversham. Varför ska jag till Faversham, då? Jo, det är som såhär att jag har lokaliserat en TCRG som undervisar där, och imorgon så ska jag prova en lektion för honom. Är det bra så ska jag åka dit vareviga Söndag för att dansa. Vad man gör för konsten. *dramatisk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!