tisdag 27 oktober 2009

Ochochoch! Saltåkvarn har en tuff grej som heter "Min müsli" som jag tycker är oerhört trevligt.
Man kan blanda sin egen müsli. Vill ha!
Lite dyrt bara, då jag är svag för kornblandningar med stora mängder bär i.
Min önskeblandning innehåller rostat bovete, rågflingor, hallon, körsbär, pumpakärnor, blåbär, solroskärnor och tranbär. Det skulle kosta 125 kronor för 400 gram.
Jag får väl önska mig det i julklapp.


For future reference:
Grov müslibas
Rostat bovete, 1 skopa
Rågflingor, 1 skopa
Pumpakärnor, 1 skopa
Solroskärnor, 1 skopa
Hallon, 5 skopor
Körsbär, 3 skopor
Blåbär, 1 skopa
Tranbär, 1 skopa
Chokladdrops, 1 skopa

Totalt 400 g, 125 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!