tisdag 4 december 2007

Vår tid.

When I saw you, I saw love. And when you touched me, I felt love. And after all this time, you're still the one I love.

Idag har det varit vi i 2 och ett halvt år.

Det är 30 månader, eller 913 dagar.
Det i sin tur är 21912 timmar eller 1314720 minuter. Den där timmen den 13e februari 2006 inte inräknad.

Jag vet att jag beklagar mig. Men det måste finnas någon anledning till den här tiden.
Jag tror att det är såpass enkelt som att jag verkligen tycker om pojken min.

Stina sa att "du är ung, häng inte upp dig på första bästa, även om det är den bästa". Mitt svar var att jag skulle konsultera pojken och återkomma med ett svar. Och även om jag förstår hennes poäng så vill jag nog faktiskt vara med pojken.
För det är en lång tid, som inte har verkat speciellt lång i min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!