måndag 17 december 2007

Gimme love, gimme love,
gimme love to give to others,

gimme strength to endure when I simply hate this world.

Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad fan ska jag göra?
Vad ska jag göra?

För den som råkat missa det så är mitt liv åt helvete just nu, jag fungerar inte som jag borde. Och jag hatar de här känslorna. De är vidriga, hemska, vedervärdiga.

Hata.

Jag försöker vara arg, för det är lättare att vara arg jämfört med att vara ledsen. Det är lättare att stiga upp och träffa människor när man är arg än när man är ledsen. När jag är ledsen vill jag sitta i ett hörn och bara gråta, men jag kan inte gråta, och då går det hela åt helvete. Jag vill vara arg, rosenrasande, men jag kan inte. För vad har jag att vara arg på mer än mig själv?

This one's for you, good friend and brother,
If I would slip, if I would kill her,
then take these words,
spread them above her.
Tell her I never could love her.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!