söndag 18 november 2007

Jaja, jag vet...

Jag vet att jag skulle ta ledigt, och faktum är att jag på sätt och vis har gjort det.

Jag har tänkt så mycket, och kommit fram till mycket. Jag har kännt att det borde jag skriva, men jag har inte gjort det.
Och jag har också upptäckt att när jag försöker skriva så får jag inte ut allt jag tänker på.
Därför tänker jag börja rada upp nyckelord för vad mitt liv består av just när jag skriver.
Bara för mig själv, och bara när jag inte egentligen har tid att skriva eller av någon anledning inte klarar av att uttrycka mig.

The Ark. Loke. Katt.
Kärlek. Sorg. Nostalgi. Ana. Död. Liv. Stress. Sorg.
Kärlek. Glädje. Lycka. Niklas (den där kärleksförklaringen står fortfarande på att-göra-listan)
Rök. Vilse. Lycka. Hemmahörande. Tandborstar. Musik.
Mer musik. Ensamhet. Framtiden. Nedstämdhet.
Gud.
Vänner. Älskade. Tårar.
Anneli. Jag tycker om dig. Och jag är så glad för er. Ni är så söta.
The Killers. Slängpolska. Jonglering. Framtid. Rädsla.
Vackerheter. Drömmar.
Kärlek. Önskningar.
Framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!