söndag 16 september 2007

Pink fluffy clouds.

Följande konversation har i fredags utspelat sig, och jag tänker lägga till situationskommentarer.

Töt blidde upplockad, och visad vägen hem.
Töt får även bärhjälp för packningen.
Vi kommer hem. Detta inkluderar ett inhysande av Töt.
Jag har varit väldigt duktig och städat och haft mig. Och bäddat en av gästsängarna.
Jag börjar bära väskor dit.
Töt följer efter, och låter lite skeptisk, men ändock neutral vid frågan:
"Här?"
Jag svarar (OBS! På skämt!) att "Bara för syns skull" med lite *winks* över det hela.
Töt andas ut, ger mig ett snett leende och säger följande:
"Bra, för en sekund så trodde jag att du menade allvar."

Ingenting mellan oss?
I doubt it.

Och måste reda ut vad det egentligen är.
Pink fluffy clouds is teh shit!

För övrigt delar vi säng, myser, dricker thé, lyssnar på musik, pratar strunt och tar promenader. Sover nära nära varandra och kan inte riktigt hålla händerna från varandra. Och jag hatar att Töt snart ska åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!