torsdag 6 september 2007

Idag vill jag slås. Hårt brutalt och länge. Bitas och klösas och sen gråta.

Jag älskar dig vännen, men jag behöver en paus.

Jag fick inte tag i nån bra pärm.

Fysiken.

Matten.

Begynnande träningsvärk.

Intyg. Viktiga papper.

Jobbsökning.

Jag har befriat mig från så otroligt mycket senaste veckorna. Gamla känslor, gamla problem. Gamla saker. Gamla relationer. Ny episod som startar.

Men nu.. vemod. Jag känner mig kvävd. Bakslag.
Kan jag inte få tillbaka euforin?

Fast man kanske behöver bakslag ibland..

Men just nu behöver jag nog mest bara få andas. Jag vill inte bli kvävd.

Ge mig luft. Snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!