måndag 24 september 2007

En gåva

"Vi måste alltid vara vänner. Du vet allt för mycket om mig." Och jag bryr mig allt för mycket om dig för att klara med att du enkom finns i mitt liv för ett litet tag.
Hittar jag den igen så ska den införskaffas och ges bort.
Niklas.
Någon gång ska jag skriva en kärleksförklaring till dig. Bara för att jag kan. Och lite för att du förtjänar en.
Vänskap är kärlek. Vänskap finns inte utan kärlek.

Någon gång ska jag också skriva om min ovana att prata med mig själv, och föreställa mig hela konversationer med vännerna mina i huvudet. Detta resulterar lite av och till i att jag glömmer bort att berätta viktiga saker för er eftersom jag redan har berättat det ett dussintal gånger i huvudet mitt.


"Inget är för underbart för att vara sant." Men ibland tror jag att ni är det.
På tok för underbara.

1 kommentar:

  1. Jag blir så glad när jag ser att det finns människor som ni. Det är så vackert, Inya. Du och Niklas är så vackra tillsammans.

    SvaraRadera

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!