torsdag 13 september 2007

Den här sommaren

Jag har skullat skriva detta så länge nu.

Den här sommaren har jag...
...suttit mitt i en rondell i Visby och ätit pizza.
...grillat marshmallows över värmeljus i något som jag tror är en f.d. biograf i Hova.
...suttit mitt i natten på en färjeterminal och sytt på en korsett.
...fått ett nytt namn. Snigel.
...fått ett antal nya idoler.
...blivit hals över huvud förälskad.
...pluggat matte mitt i natten, dagen innan provet. Men ingenting innan dess.
...legat på golvet i en Visbyfärja och sovit, mittemellan Katt och Långskånken.
(Långskånken stal min kudde, och Katt hade manteln vi använde som täcke)
...haft bullfest med Katt.
...upplyst besökare och försäljare på Hova riddarmarknad om att det blöta som kom ner från himmelen var regn.
...lärt mig utnyttja min lungkapacitet ytterligare lite till.
...slutligen gett upp. Det är väl inte livsfarligt att poia.
...kommit fram till att det är billigare att kula jämfört med att ringa eller skicka sms.
...fått ett nytt par örhängen. Lite för feminina för min smak, dock.
...införskaffat två nya, fina hattar. Jag älskar dem.
...spelat mer flöjt än jag gjort de senaste 2 åren tillsammans.
...sytt två uppsättningar kläder till mig.
...även sytt två uppsättningar kläder till Katt.
...förstört min högra fot.
...gått barfota. Barfota <3 (Jag kan fimpa mot min fotsula... Härdad? Inte alls.)
...dansat. Eldat. Spelat. Älskat.

...saknat mig själv.
...älskat mig själv.
...hatat mig själv över allting annat.

...levt om natten.
...levt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!