söndag 7 februari 2010

Så har man då lämnat tonåren

Idag har varit en bra dag. Teoretiskt sett var det igår, men det är bara söndag i teorin.

Moderskapet lyckades ringa och väcka mig två gånger. Första gången vaknade jag av ett ljud jag inte kunde placera och innan jag kommit på att det var telefonen och att jag kanske borde svara så hade mor lagt på. Ingen fara, tänkte jag, hon ringer igen. Och det gjorde hon. Efter att jag hade somnat om. *snicker*

Sen smsade pappa. Och jag fick pratat strunt med the iPebble på msn.
Därpå åkte jag och Helen till ASDA, och det var inte bara trevligt, det var nyttigt också.
Jag köpte mig en film.

När jag kom tillbaka så grattade Fran och Harriet mig. De hade bakat en kaka som framfördes med ljus i! Den var god. Kaffekaka med kaffefrosting. Omnomnom. Den gick åt fort. Kramar gavs från dem båda, samt Kaz, Jason och Jonny. Varpå jag försvann till Helen för fika och annat.
Annat skedde. Middag, tortellini och paprika/kyckling-sås. Sen blev det te och marängrulle med hallon och Miss Potter. Och därefter kom Justin och Shauna (som missade middagen) och snackade skit. Jag fick choklad av Justin. Mjölkchokladtavla, med Atlas. "The Achiever". Jag är glad.
Sen kom jag tillbaka hem, och då satt där en planch på min dörr på vilken det stod grattishälsningar från hela Tyler A, och Claires bilder. Det var mycket glädjande. Systra var online på msn, så lite pratat med henne skedde också. Utöver det så kloggades min inbox igen av mail från facebook om att folk hade skrivit grattishälsningar till mig där. Inte för att jag klagar. Kort sagt: En mycket bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!