torsdag 5 november 2009

Onsdagar

I adorses my iPebble. <3

Och jag tror att Onsdagar är mina favoritdagar.

Idag var smått ambivalent, å ena sidan så känns det som om jag misslyckades rejält på fysikprovet. (Eller, inte egentligen, jag svarade någonting på alla frågorna, men jag vet inte om det var rätt.) Och jag hade tappat bort svaren till fysikläxan. Yay me?

Å andra sidan så är Dr Dobre genialisk, Helen är trevlig och LGBT Soc gör Inya glad. Klaad Inyahest.

I övrigt så behöver jag röja på rummet, köpa mat och tvätta.
Jag gillar inte riktigt alla dessa vuxenpoäng man samlar på sig bara för att man (i teorin) flyttar hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!