söndag 1 juli 2007

Nu är jag trött på det här.

På allting.
Vill ni inte ha med mig att göra så säg det istället för att bara dra er undan. Det sårar mig så mycket mer när ni gör så.

Jag har varit med om allt för mycket för att bli sur när någon rakt och ärligt säger till mig att de inte vill umgås med mig, är folk bara ärliga så kan jag leva med det utan några större problem.
Gör det istället för att såra mig. Snälla.
Ni lär få veta vilka ni är om ni inte redan känner er träffade.
Skärper inte folk sig och antingen säger rakt ut till mig hur ni vill ha det, eller återgår till att faktiskt vara mina vänner så bussar jag Niña på er.
Och bara tro mig, det brukar inte bli trevligt.

Jag har så jävla svårt för att lita på folk, och kan ni inte värdesätta att jag litar på er så är ni fan inte vatten värda.
Jag ger blanka fan i er nu, bollen ligger hos er, vill ni faktiskt vara mina vänner så får ni komma till mig, vill ni inte det så är det för FAN bara att säga det, så kommer jag aldrig någonsin störa er igen. Er boll.
Ha det så trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!