söndag 1 juli 2007

Dummare än tåget.

Eller kanske inte...
Men dum är jag.
Jag känner mig ensam, och hur motar jag det? Jo, jag tar livet av vänskapsrelationer.
Varför? Jag vet inte.

Allting verkar falla isär.
Men jag vet inte. Jag verkar ha någon form av fokus igen.

Sök ditt hjärta och du skall finna. Home is were your heart is men vart är ditt hjärta?
Ditt hjärta är dina känslor och talar alltid sanning. Släpp dina tankar för dom förvirrar dig. Om du följer känslan inom dig så ska du se att livet blir finare.
Follow your bliss

Se dig själv och du kan börja se andra, vet vad du vill och du kommer att få mer glädje. Bara lyssna och du kommer att få mer förståelse.

Jag älskar er. Ni som bryr er, och som står ut.

Jag förstår mig inte på mig själv, och att ni orkar med mig i mina sämre stunder gör att jag älskar er än mer.

Någon gång ska jag skriva om mina problem med att lita på folk. Men än så länge får ni nöja er med att jag talar om för er hur mycket ni betyder.
Ni är viktiga för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!