tisdag 19 januari 2010

Tillbaka i Englandet

Efter en ytterst trevlig jul och ett bra jullov sa ar jag tillbaka pa uni.
Utan fungerande internet, och utan att student pc's fungerar som de ska. Frustrerande ar ordet jag soker.
Under julen hade jag besok fran Hongkong, Jerran. Det var trevligt och involverade besok vid Ales Stenar, Smygehuk (vi forkortade Sverige) och Turning Torso. Vi var pa Tivoli och tittade pa ljusen och Den Lille Havefrue.

Tittat pa Bondfilmer, har hunnit med hela 60- och 70talen. Bondmaraton hande. Det var underhallande. Och vi hade mer noms an vad nordarna kunde ata.

Min straight crush har visat sig inte alls varande straight. Begreppsforvirring ar ordet.

Sjalv dras jag med en foralskelse och moralisk ambivalens.

In other news, forhoppningsvis har jag mitt internet tillbaka imorgon. Forhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!