tisdag 27 maj 2008

Trasig

Jag är trasig.

Något brast, det gick sönder. Det gör ont.
Jag är trasig. Mer på riktigt än tidigare. det gör ont ont ont ont.
massa ont och han som finns där för att hjälpa är jag rädd för. det är något med hans uppenbarelse som sätter fart på adrenalinet. jag vill fly, han är farlig i min värld, läskig och vill mig illa. men allt han ska göra är att hjälpa. jag är rädd. jag är trasig. hur kan jag vara trasig? jag som är liten och envis och har pansar på näsan. hur kan jag vara trasig? hur kan jag vara rädd?
Krama mig. Klappa mig.
vill vara katt. vill vara.
vill tänka rationellt, vill inte känna.
jag är trasig.

jag är dum dum dum dum dum. och dum.
jag. är. dum. trasig. trasig dum. dum trasig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hi, please use a nick even if you go anonymous, it makes conversations easier.
Also, do attempt to be kind in your comments!